5 Причини да участваме в търговски изложения
Търговските изложения са един познат, традиционен начин за предлагане на Вашите продукти, услуги и бизнес на пазара и имат дълга история. С напредъка в сферата на социалните медии и интернет технологиите много търговски дружества започнаха да гледат на панаирите и на търговските изложения като на нещо останало в историята, но това разбиране е много погрешно.
За всяка компания, която се колебае дали да участва в търговско изложение или не, отговорът е кратък и ясен: участвайте! Ползите от участието са много (при условие, разбира се, че участвате на подходящото за Вас събитие), а изключването му от Вашия дневен ред може да доведе до пропускането на незаменими възможности за развитието на Вашия бизнес. И ако все още не вярвате на казаното, прочете целия текст, за да разберете значението на търговските изложения.
1. Реклама на Вашата търговска марка
Изложбеният щанд предоставя идеалната възможност Вашето дружество да бъде забелязано и да се срещнете с целевата си аудитория лице в лице. Така ще покажете какво точно предлагате с Вашата търговска марка, ще подобрите бизнес имиджа си, ще разширите общественото си присъствие и ще привлечете вниманието на потенциални клиенти към Вашия бизнес. С видима изложбена стена и добре проектиран рекламен щанд ще привлечете вниманието на посетителите и ще имате възможност лично да разговаряте с тях за стоките и услугите, които предлагате.
По време на изложението е добре да помислите за организиране на щанд с брошури, листовки и други рекламни материали, както и за раздаване на безплатни промоционални продукти на посетителите: химикалки, рекламни торбички и др. В крайна сметка, никой не иска да бъде лесно и бързо забравен след като е вложил толкова усилия за да участва успешно в едно мащабно търговско мероприятие.
2. Маркетинг „лице в лице”
Когато става въпрос за решението на клиента да направи покупка, нищо не може да се сравни с разговора „лице в лице”. Този вид комуникация е един от най-мощните и успешни маркетингови инструменти и е отлична възможност да представите всичко, което Вашата компания предлага. Това е и най-добрият начин да общувате лично с бъдещите си клиенти.
Независимо дали предлагате услуга или нов продукт, личният разговор с клиентите и отговорите на техните въпроси по време на срещата „лице в лице” ще Ви помогнат да рекламирате продуктите и търговската си марка много по-ефективно от която и да е стандартна e-mail кампания за промоции.
3. Възможност за директни продажби
На панаири и търговски изложения фирмите имат отлична възможност за директни продажби на целевите си клиентски групи. Посетителите на тези събития обикновено търсят конкретни продукти или услуги и са готови да ги закупят. Използвайте факта, че сте сред хора, готови да направят покупка, и се възползвайте максимално от възможностите за директни продажби. Личният контакт с потенциални клиенти Ви дава шанс да преодолеете техните възражения и съмнения и бързо да сключите сделки.
4. Научете повече за Вашия бизнес
Икономическите сектори постоянно се променят, а търговските изложения са идеалното място да научите за най-новите тенденции във вашата индустрия. Освен провеждането на собствени проучвания, присъствието на изложения ви дава възможност да разберете по-добре развитието на сектора и Вашето място в него. Изложенията могат да помогнат на Вашата фирма да се утвърди на пазара, като Ви позволят да се запознаете с актуалните промени в отрасъла. Вместо да копирате конкурентите си, помислете как да развиете бизнеса си в съответствие с последните тенденции и да създадете нещо уникално.
5. Опознайте конкурентите си
На изложенията ще научите много за Вашите клиенти и за Вашите конкуренти. Във всяка сфера е важно да познавате добре конкуренцията. Разхождайте се из изложбения център, вижте какво предлагат другите изложители и се запознайте с техните стратегии и цени. Анализирайте видяното и въведете полезни практики във Вашия бизнес.
Помощ от VKF Renzel
Ако сте проучили и установили, че дадено търговско изложение е подходящо за Вашата дейност, участието в него ще има положителен ефект върху бизнеса Ви. Осигурете си адекватно изложбено оборудване, за да представите стоките и услугите си в най-добрата светлина. VKF Renzel може да Ви предостави всичко необходимо: изложбени стени и панели, щандове и стойки за брошури, поставки за визитки и голямо разнообразие от плексигласови стойки и поставки. Може да разчитате на нас за всички Ваши нужди, свързани с предстоящо участие в търговско изложение!