point-of-sale-valentines-day

Защо е време да се замислите за Св. Валентин


След коледните и новогодишни кампании, следващото голямо събитие в търговията е Св. Валентин. За търговците няма почивни дни – веднага след като приключи една промоция, започва следващата. Много хора не осъзнават колко подготовка е необходима, за да може един магазин да отговори на очакванията и желанията на клиентите.

Въпреки че за мнозина Св. Валентин изглежда далеч, ако притежавате магазин, сега е моментът да планирате. Прочетете нашия списък с причини защо трябва сериозно да обмислите подготовката за Деня на влюбените.


Промоционални идеи

Колкото по-рано разполагате с точна информация за стоковите наличности преди и по време на Св. Валентин, толкова по-рано ще можете да планирате промоциите. Уверете се, че не само Вашите служители, но и клиентите Ви са информирани за празничните оферти.

Например, ако ще правите отстъпки или ще раздавате безплатни артикули с всяка покупка, предварителното разгласяване е решаващо за успеха. Колкото по-рано започнете да рекламирате, толкова по-добре. Използвайте разнообразни рекламни техники и информирайте клиентите си както в магазина, така и онлайн.

          
Подреждане на магазина

За Деня на влюбените ще се снабдите с нови стоки, за които ще са необходими нови щандове и поставки. Ще трябва да направите промени в интериора, особено около касовите зони, за да привлечете вниманието на клиентите и да създадете празнична атмосфера. Всичко това изисква предварително планиране.

Ранната подготовка ще Ви даде време да поръчате допълнителни артикули и да направите корекции при необходимост. Уверете се, че новото оформление не пречи на излагането на останалите продукти.


Аранжиране на витрините

Празникът е чудесна възможност да придадете на витрините си уникална атмосфера. Витрините на околните магазини ще бъдат украсени за Св. Валентин, затова започнете да планирате още сега, за да сте сигурни, че Вашата витрина ще се отличава.

Ранното планиране означава, че когато Св. Валентин дойде, няма да сте заети с трескавото оформяне на витрината. Помислете за фона, осветлението и цветовете – червеният и розовият са задължителни.


Подготовка на персонала

Освен подготовката на магазина, от решаващо значение е да подготвите и персонала си. Всички служители трябва да знаят какви стоки има на склад, новата подредба и специалните оферти.

Не забравяйте, че Вашите служители са отличен маркетингов инструмент. Те ще информират клиентите за продуктите и промоциите и ще разкажат за тях на своите близки и познати, разпространявайки новините „от уста на уста”.


Да се замислим за Св. Валентин
 

Отделянето на време за размисъл по въпросите, повдигнати по-горе, ще Ви постави в по-изгодна позиция с наближаването на месеца на любовта. В търговията на дребно няма нищо по-печелившо от планирането. Тези търговски трикове могат и трябва да се прилагат за всеки празник.

Ако решите да инвестирате в ново обзавеждане за Св. Валентин, разгледайте нашия онлайн магазин. Ние предлагаме полезни POS артикули, плексигласови стойки, ценови етикети, кошове и поставки за дребни продукти, както и декорация за витрини и LED осветление. Спестете време и усилия, като позволите на VKF Renzel да Ви снабди с всичко необходимо за Вашия магазин.

Затвори менюто
Нагоре