Място на продажба / Точка на покупка (POS)


Point-of-sale (POS) или point-of-purchase (POP) се отнася до времето и мястото, където се осъществява размяната на стоки и услуги на даден бизнес срещу плащане от клиент. POS е терминология, използвана от гледна точка на продавача, а POP е от гледна точка на купувача.

Класическата точка на продажба е магазина, където клиентът има пряк контакт със стоките. За да привлекат клиентите да правят импулсивни покупки, в точката на продажба се прилагат различни техники. Освен типичните рекламни медии, това може да включва и консултантски дейности от страна на търговския персонал.

Повечето решения за покупка се вземат в точката на продажба, поради което нейният дизайн и представяне на стоките са особено важни както за търговците на дребно, така и за производителите на продукти. Производителите често се опитват да увеличат продажбите чрез различни рекламни носители особено по отношение на представянето на стоките. Типичен пример за това са рекламните дисплеи.

Поради все по-силната позиция на онлайн търговията, POS в момента се измества все повече и повече в дома и личното пространство на потребителя.
ресторанти и кафенета POS

Цифров дисплей за витрина

Какво прави един POS дисплей добър?

Има редица фактори, които правят дисплея в точката на продажба добра инвестиция. Клиентите обичат да бъдат добре информирани за продуктите, за да могат да вземат по-лесно решение за покупка. Един POS дисплей може да накара клиента да се чувства спокоен при вземането на бързи и информирани решения. Колкото по-бързо клиентът вземе решение, толкова повече приходи ще привлече бизнесът, когато насочва правилно промоциите си.

POS дисплеят трябва да оптимизира процесите от гледна точка на купувача и продавача. Той трябва да бъде разположен по начин, който привлича вниманието на клиента към дисплея и продукта. В допълнение, дисплеите в точката на продажба трябва да са там, за да създадат атмосфера, благоприятна за закупуване на продукт, изграждане на лоялност към марката и създаване на естетически приятна атмосфера за клиента. Друг начин за насърчаване на взаимодействието между клиента и дисплея е чрез дигитални дисплеи и цифрови табели.

Има баланс, който трябва да бъде спазен при планирането и проектирането на дисплей. Един POS дисплей трябва да отговаря на определни оперативни и психологически стандарти, за да функционира успешно. Използван правилно, Вашият POS дисплей може да бъде мощен и ефективен инструмент за успех в магазина, като същевременно насърчава продажбите.

Предимства на дисплеите в точката на продажба

Дисплеите в точката на продажба (POS) допринасят за удобството на Вашите клиенти, като помагат за продажбата на по-стар инвентар и същевременно забавляват и информират. POS дисплеите са добър начин да насочите вниманието към Вашите продукти и да насърчите импулсивните покупки. Този вид POS дисплей е полезен не само за продукти, но и за информационни листовки и брошури.

POS дисплеите могат да Ви помогнат да освободите място в склада, като бързо извадите залежаваща стока. Неизползваният инвентар и недостатъчното пространство намалят приходите. За да се промени това, по-старите артикули могат да бъдат поставени на рафтовете директно в полезрението на потребителя. Ако добавите към това промоционална отстъпка, няма да мине много време, докато старият инвентар бъде продаден.

И накрая, в зависимост от бизнеса, дисплеят в точката на продажба осигурява развлечение. Например, ако сте офис или имате чакалня, където Вашите клиенти седят, можете да използвате стойки за брошури, за да изложите списания и листовки. Ако сте бизнес с дълги опашки, използвайте пространството, където клиентите чакат, за да рекламирате различни артикули. В Ренцел ще намерите и интерактивни POS дисплеи като таблети със сензорен екран, които ще подобрят изживяването на Вашите клиенти при пазаруване.


Открийте нашите промоционални продукти като поставки за листовки, държачи за менюта, дисплеи за продукти и POS таблети!

Екологична устойчивост в точката на продажба

Дисплеите в точката на продажба (POS) са начин за атрактивно и ефективно достигане до клиентите, който помага за увеличаване на продажбите. В днешно време е много важно да не забравяме колко устойчиви са продуктите, които ползваме. Това не само показва, че бизнесът работи по екологично и социално отговорен начин, но също така расте и се развива заедно с потребителските тенденции.

Потребителските тенденции днес показват, че хората се опитват да бъдат по-съзнателни и отговорни, когато купуват продукти, които са в синхрон с устойчивия начин на живот. В Ренцел имаме много качествени ексклузивни продуктови линии, посветени на POS дисплеи, голяма част от които са екологично устойчиви.

Тези екологични POS дисплеи са не само визуално приятни, но също така са направени от естествено дърво или рециклирани материали, за да намалят отпадъците и да намалят въглеродния ни отпечатък. Ние се уверяваме, че всички наши екологични продукти са предимно рециклирани или изработени от естествени или възобновяеми суровини.
Могат ли POS дисплеите да бъдат устойчиви
Разгледайте нашата обширна гама от екологично устойчиви продукти, за да видите кои са най-подходящи за Вашата точка на продажба (POS).
Затвори менюто
Нагоре